Шановні покупці інтернет магазину «Артсвіт»!

Повернення придбаних в інтернет-магазині товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованими Законом України про захист прав споживачів. Наш магазин завжди і на 100% виконує свої гарантійні зобов'язання згідно із законодавством України. Ми ведемо постійну роботу з постачальниками та виробниками з метою мінімізації  випадків отримання Вами товарів із можливими заводськими дефектами. Крім того, при складанні замовлень нашими працівниками проводиться візуальний огляд на предмет комплектності та відсутності дефектів у відвантажуваних товарах. Також нами ведеться відео фіксація процесу комплектації вашого замовлення. тому в разі потреби ми завжди   зможемо «по гарячому» перевірити можливу проблемну ситуацію. При пакуванні посилок нами враховуються також   особливості транспортування, наприклад, тендітний товар ми упаковуємо спеціальним чином, мерзлі товари ми не відправляємо в сильні холоди тощо.

Оскільки ми не є виробниками товарів, деякі дефекти, на жаль, ми не в змозі виявити в процесі складання посилки – наприклад, товар упакований у блістерну або вакуумну упаковку. А заводський дефект може виявитися вже у процесі експлуатації. У таких випадках ми, звичайно, nbsp; ж, стаємо на бік покупця і беремо на себе всі витрати на заміну дефектних товарів і турботи щодо врегулювання цього повернення з виробником або дистриб'ютором. Якщо Ви вирішили повернути товар належної якості, який не підійшов Вам своєю формою, кольором та іншими індивідуальними характеристиками – Ви можете це зробити протягом 14 днів з дня покупки – у такому разі наш інтернет магазин гарантує Вам 100% повернення сплачених коштів, за вирахуванням витрат на його транспортування до Вас і назад. Але тут є умова, що такий товар не повинен бути у використанні, зобов'язаний зберегти свій товарний вигляд та заводську упаковку!

 

 Отже, у разі повернення товару вам необхідно:

  1. Звязатися з нами за телефонами
    067 626-32-70, 063 030-96-30
    та поінформувати менеджерів про намір зробити повернення, по можливості відправити електронною поштою info.artsvit@gmail.com  фотографії дефектного товару;
  2. Вислати на електронну пошту info.artsvit@gmail.com заповнене заява на повернення товару із зазначенням у ньому номера замовлення, причини повернення, переліком товару, що повертається, та його вартістю, вашими реквізитами банківської картки або рахунки для повернення коштів;

Увага! Процедура повернення коштів може бути розпочата тільки після фактичного отримання на наш склад товару, що повертається, і оригіналу заяви про повернення і займає в середньому не більше 5 робочих днів з моменту отримання повернення на наш склад.

Звертаємо вашу увагу, що в даний час повернення коштів за товари можливе лише банківським переказом на рахунок фізичної особи або підприємства у відділенні банку. Повернення грошей готівкою не допускається.

 

 Ми рекомендуємо

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти в пункті видачі. Більшість дефектів виникають з вини перевізника! Якщо пошкоджено упаковку посилки – перевірте на місці відсутність транспортувальних дефектів на самому товарі. У разі виявлення дефектів – складайте акт дефектації із співробітником Нової пошти. Оскільки посилка страхується на 100% її вартості – Нова Пошта зобов'язана компенсувати вартість пошкоджених товарів.

У разі виявлення дефектів, не пов'язаних з транспортуванням, наприклад, заводський шлюб, обов'язково зв'яжіться з нами та дійте згідно з вищевикладеними інструкціями!

Пам'ятайте, ми зацікавлені, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нашим інтернет-магазином і докладаємо для цього максимум зусиль!